My Clothes





Något jag saknar här i vår nya lägenhet är min klädhäst. Jag blir frusterad varje gång jag köpt ett nytt plagg när det ska in i garderoben. Dels för att det är alldeles för trångt men främst för att plagget inte syns där inne. Ett nytt plagg vill jag kunna se. Jag vill att det ska bubbla lite extra av lycka i kroppen när jag går förbi det. Jag vill känna att det är ett köp som jag är stolt över. Något som jag skulle vilja ha på mig varje dag om det så gick. Det blir lite svårt när allt bara trycks in i en enda (okej, två stora) garderober. Frågan är, vem behöver kunna gå runt sängen när man kan hoppa över den? Ena hörnet av sovrummet tycker jag ser lite tomt ut.. Det är värt ett försök iallafall!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback