Tillsvidare håller jag mig till saker jag kan



Jag var ju som sagt iväg och klättrade igårkväll. Mattias och jag var med ett par goda vänner till oss. Alla de var väldigt bra (aka, gjort det ett par gånger så det kan tekniken) Jag däremot, övervägde om klätttring verkligen var min grej..

Jag kom ju förbövelen knappt upp och vi ska inte snacka om min höjdrädsla. Den höll mig så att säga något tillbaka. Det tog sig dock efter mycket om och men. Jag höll mig till nybörjarväggen och klättrade så högt jag vågade och var glad som ett barn när jag vågade hoppa ner. Jag ska ger det någon chans till. Benmuskler har jag ju gott om så det borde egentligen inte vara några problem.

Nu ska jag iallafall ge mig iväg och göra något som jag faktiskt kan. Tre timmars house och street. Lär komma hem efter halv 11 så därför, ses vi inte förens imorgon. Sköna härliga fredag!   

Kommentarer
Postat av: mattias

du var duktig älskling! det var ju första gången. jämför om jag skulle dana med dig för första gången... ingen rolig syn. ojoj



syns sent ikväll! puss ;)

2011-09-08 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback