En dag kanske man hittar den rätta.





För att snabbt poängtera, så att det inte bli några missförstånd kring rubriken. Det här inlägget kommer att handlar om skor och ingenting annat. Då var det sagt och jag gå vidare med - Tro mig när jag säger att jag ha letat förbrilt efter den "Perfekta-svarta-skor". Det är aldrig lätt att hitta den rätta då man på vägen har funnit så många krav på den att det tillsist är näst in till omöjligt att finna, just den rätta. Men tillsist då, så stötte jag på den här skönheten på New Yorks gator. Den är klassisk men något grövre vilket jag gillar. Tillsvidare får den stilla mitt begär. Jag tror nämligen att man aldrig kan sluta leta.. typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback