Did I mention that I like jackets?




Jag lovade mig själv den här vintern att inte inkasera i någon mer vinterjacka. Hallen översämmar ändå med pälsar och trångt som katten är det. Visst så räcker det med de jackor jag redan äger.. Men när jag senare hittade de här två för ett rätt så ordenligt överkomligt pris (!) bröts mitt löfte på mindre än en sekund. Dessa fick den sista lilla millimetern i hallen, nu vet jag inte hur jag ska få plats med fler.. Men nöjd, det är jag!    
Coat, H&M 699:- 150:-.  Jacka, Bibkok 799:- 175:-

Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Fina de va! Nu förstår jag den svarta;)

2011-02-08 @ 15:19:26
URL: http://www.aveny.se/sofia-flobrant/
Postat av: Anonym

Fanns det några fler kvar? Fan vad snygga! Letat efter en sådan svart också. Hur lyckas du hitta sådana kap? Otroligt bra:D

2011-02-08 @ 20:05:28
Postat av: Sofia Flobrant

New York? WTF Louise! Jag vill följa med!!!

2011-02-09 @ 10:44:05
URL: http://www.aveny.se/sofia-flobrant/
Postat av: Louise

Svar Sofia, lite lättare att se och förstå än via telefon ;) Snygga är det! Thihi, i know. Du ska få höra allt. Jag är så lycklig!



Anonym, det var kanske upåt två, till och med tre veckor sen jag hittade den svarta. Jag vet faktiskt inte hur det ser ut nu på bikbok men rean börjar ju sagta försvinna. Kika vetja! Du kanske också har turen med dig som jag hade :)

2011-02-09 @ 10:53:45
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback