My future goal





Vilken känsla det är såhär tätt inpå terminsslutet av Diambra. Vilken termin och utveckling. Varenda känsla har fått utspelat sig i danssalen och det är bara en sak jag har saknat under terminens gång. Att få stå på scen. Att få känna adrenalinet. Nervositeten. Som precis innan stegrar sig till 110 men när man väl sätter första foten på scen känns det som den aldrig varit närvarande. Snart är jag där igen. Snart ska jag stå på scen varje kväll. Det är mitt mål för framtiden. Nu ska jag ta vara på dessa två veckor och fokuserar innan ett långt jullov väntar!

Kommentarer
Postat av: C

Hej Lollo! Jag måste säga att jag saknar dig jättemycket, du var min förra danslärare på Dansinstitutet i Kalmar :)

Vi har Tove nu förresten!

Jag läser din blogg jätteofta, du har jättefina bilder!

Kram!

2011-12-07 @ 17:19:15
URL: http://cisha.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Vad himla fin du är. Jag saknar att undervisar, men nu får jag lära mig desto mer istället. Hoppas att det går bra för dig och att du fortsätter att läsa. Det är roligt att höra att du tycker om bloggen. Tack!

2011-12-15 @ 17:52:14
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback