"Hej, jag heter louise vad heter du.. ? "


Jag har fått påbackning. "Varför bloggar du inte?" eller i stil med "Hur går det med bloggandet egentligen". Jag tar det som något posetivt för det betyder att ni gillar det jag gör? Att ni möjligtvis sakna en daglig läsrutin?  Det är så svårt att avgöra när kommentarsfälten var eviga dag står tomma. Om ni har någon synpunkt eller bara vill säga hej, skriv för tusan. Det är roligare med en öppen dialog och framför allt så har ni ett rejält försprång. För ni vet vem JAG är men jag har ingen som helst aning om vilka NI är..



Kommentarer
Postat av: Lisette Jobbkollega

Jävlar nu börjar dt likna ngt louise :P Fortsätt blogga :D

Ja är en trogen läsare !;)



See you at work .



Love.



2010-09-24 @ 18:23:47
Postat av: Elin

Går alltid in och kollar om du uppdaterat, trogen läsare jag med ;)

2010-09-24 @ 18:47:21
URL: http://littlemissolsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsanhejsan!

haft en trevlig kväll? :)

2010-09-24 @ 23:58:36
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/
Postat av: Louise

Lisette, Hell yeah. Nu kör vi! Puss

Elin, Härligt och jag ser att du har skaffat dig en blogg :)

Rebecca. Heej, jag har haft fullt upp så hann aldrig svara på om kvällen vart trevlig. Iställetfårjag väl säga så att jag haft en riktigt trevlig helg istället. Hoppas att du haft det bra!

2010-09-27 @ 10:38:35
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du aktiverar läsarna med lite frågor eller debatterande inlägg ksulle du nog få lite respons. Just nu är det mest bara en massa meningslösa tagna google-bilder och om du varit på jobbet eller inte. Dvs inte så aktiverande av läsarna.

2010-10-01 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback