News from the discoworld


Det är en stor gåta hur morgondagen redan står mitt framför mig. Det är nämligen dags igen, våfflathår, lösfransar, hårspray, glitter och glamour. Terminens första discotävling är kommen och det ska bli så förb'nnat härligt att få ställa sig mitt på dansgolvet igen.

Jag sitter även med den mest häpnadsväckande nyheten tror jag, som jag helt glömt bort att berätta. Nu måste jag dock våffla till håret. Jag håller på att bli en riktigt dsicobrud med långt våfflat hår, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. anyway, nyheten har jag dragit ut på så den kan gott vänta tills jag kommer hem igen. Ses på söndag! ÖNSKA mig lycka till..  
 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas det gått bra under dagen :D

2010-10-02 @ 18:17:59
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback