CHAMPION


I lördags tävlande jag för första gången i ny klass. Det är nämligen så att ännu en nivå har kommit till, aka Champion. Sveriges elit. Förra terminen tävlade jag i Superstar. Tidigar har det alltid varit den högsta klassen men så småningom kommer ju alla dit tillsslut.

Man valde därför att lägga till ännu en klass men som man kan åka in och ut ifrån. Likt allsvenskan för er mer fotbollsintresserande. De som ranka sig bäst i superstar flyttas upp samt de som ligger sämst till i Champion flyttas ner vid den nya terminenes början. Med andra ord såg jag till att ranka mig bäst förra terminen och tog där med en champion plats.

Nog om bakomliggande fakta och till helgens tävling. Av 10 tävlande tog jag mig till en final och placerade mig som 5:a. Finaldansen är det bästa jag har presterat någonsin och det var lika underbart att stå på golvet igen som tidigare. Det är det här jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är så jäkla stolt över dig lolo! Min egen kusin dansar i elitklass, det är helt grymt bra! Heja heja! Puss

2010-10-04 @ 09:43:43
Postat av: Josefin Nyberg

Duktigt tjejen! / Kusin

2010-10-04 @ 14:41:11
Postat av: Elin

Grattis! Va kul :)

2010-10-04 @ 15:37:19
URL: http://littlemissolsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Cissi, hejaheja. Du skulle varit i Täby när jag var där. Saknar dig!



Jossan, tack. Hoppas att allt är bra med dig. Det var en tag sen sist!



Elin, tack så mycket.



2010-10-04 @ 19:53:18
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback