PS: I want that bag


Härliga fina måndag. Jag skulle inte ha något emot att alltid vara ledig på måndagar, tänk vilken skön start det skulle bli på veckan. Något att lägga fram.. Iallafall så är luggen äntligen tillfixad. Tack Julia, du är en klippa!Även lite jackor är uthängda och larmade, min förtjänst (dötiden tills Soffan kunde gå på lunch..) Och på tal om lunchen. Kort och gott, det var jätte trevligt och jag är fortfarande mätt. Nu har jag koroegraferat så smått och ska snart bege mig till dagens träning. Hoppas på att ni haft en bra start på veckan!  
Jakandjil

Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Nu är bloggen igång igen!!!!! Wihoo!

2010-03-08 @ 19:41:46
URL: http://sofiaflobrant.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback