Jag andas in, men inte förens nästa vecka andas jag ut.

Jag får kör en Sofia och gör ett veckoschema för kommande vecka. Mer för att jag själv ska kunna hålla reda på allt..


» Måndag: Körlektion 08.30 och teoriläsning, Mattelektion, Dansträning 18.00 - 20.00

» Tisdag: 8.10 startar skolan direkt med danslektion, Trafikkunskapsprov, Sola (?), dansträning med United och sen Jumpstyle med mamma.

» Onsdag: Skolan 10.00 med idrott utomhus, Sola inför SM, Dansträning 18.00 - 20.00

» Torsdag: Skola 8.10 - 16.40, Svenska inlämning, Uppladdning inför SM 19.15

» Fredag: Packa och fixa allt inför SM.

» Lördag: Buss mot Västerås runt 04.00. Svenska mästerskapet inom Discodans går av stapeln, Tävlar i singeldisco. Däckar troligtvis därefter direkt i sängen på hotellrummet.

» Söndag: Nya krafter, Gruppdisco och pardisco tävlas det i, Buss hem mot Kalmar senare på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback