Intresseväckande fakta och klagomål på en.. ehm rätt låg nivå.

Det är sportlov mina kära vänner. Ja, iallafall för er som precis som jag, fortfarande går i skola..  Jag är svinlande glad. Ett lov var absolut nödvändigt!  Fast vintervädret kom ju också jäkligt lägligt, not. Mindre nödvändigt faktiskt..

Men jag ska väl inte klaga. Ett sportlov blir väl inte riktitg ett sportlov utan snö..kul för dem mindre liskom! (ett försök till att låta vuxen.)

Jag har iallafall redan veckan inplanerad i minsta detalj. Bussy woman!
Det är väl så det ska vara på ett lov? Man ska  hinna med så mycket som möjligt, haha.
Nu när man är  l e d i g..


För er som är intresserade kommer jag idag åka buss sex gånger. Uppskattad fakta, i know men lite roligt, visst?  Redan åkt fyra gånger! Var hos tandläkaren idag tidigt på morgonen. När jag åkte därifrån var min mun på sne, bedövning är inge vidare. Därefter åkte jag in till stan igen för att umgås med frida hela eftermiddagen. Och nu ikväll blir det träning med United. Det är tur att jag faktiskt uppskattar att åka buss!

Nu måste jag få i mig lite mat.

tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback