Vecka två och sen var det helt plötsligt sportlov..

Hej!

Vad kom all denna snö ifrån?
Vart tog mitt efterlängtade vårväder vägen.. besvikelser.

Så de senaste dagarna har bara varit att slänga bort tygskorna. Kul att man ena dagen också hade planerat in pumps, aha  men trodde jag ja, där förstördes hela outfiten liskom.. & now way att jag fryser fötterna av mig. Därför har det bara varit att dra på sig boots och uggs. Ni vet nog själva hur det varit.

Nog om vädret. Det är som det är.. Fast jag vet inte om det är jag som står still eller om det är veckorna som verkligen bara rusar iväg. Känner inte ni också så? Vafan tar veckorna vägen liskom. Började för fem veckor sen men känns som om det var igår jag satte foten för första gången i skolan efter jullovet. Och nu är det plötsligt sportlov. Men inte klagar vi. Nejnej, men att minnas vad man hunnit göra på de månanderna är kanske något att föredrar bara.. eller är jag för petig?

Vad jag kommer ihåg iallafall är att Lillebror fyllde år i onsdag. Firade honom med att gå ner till pizzerian, han gillar sånt. Släkten kommer på lördag. Annars så fick jag 31 poäng på mitt matte prov, 19 var godkänt. Gratta mig gärna! Och så har det varit stenhård träning och inte att förglömma;  säga adjö till soffan. Hon drar till thiland nu i sidodär 17 dar, jäkla unge. Fast jag hoppas du får det förbaskat skönt, kommer saknar dig.

Jag vet bara inte riktigt hur jag ska mäta mig med din solbränna när du kommer hem..

Ett solarium skulle passa mig bra nu, någon?

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jag lovar att ta en massa bilder som du kan få titta på=) Det kommer inte att bli dagens outfit längre. Jag kommer nog att köra på dagens drink=)haha. Grattis till provet förresten. Du är så duktig så! Kommer att sakna dig med!

2009-02-13 @ 19:43:38
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback