Dagens outfit

Bilder från förr i tiden.. eller ehm ja.. från förra månaden typ? 

Ett stycke kavaj och tights, Gina Tricot.

Imorgon har jag veckans sämsta skoldag framför mig.. torsdag. Sämsta schema laggda dag ever. Fast jag är inte bitter. Tänkte förgylla min tillvaro med att ta en sväng på stan. (Poängtera: efter skolan! Jag är då inte den som skolkar.) Sola lite kanske och checka in Monki som tagits sig hit till lilla Kalmar. Ska vi slå vad om att monki blir Kalmars hetaste? Jag går och lägger mig om det blir nya Gina föresten.. som det antagligen kommer bli. Aja, jag tänkte faktiskt ta mitt pick och back och gå och lägga mig. Klockan ringer 6.15 imorgon. Sju ynka timmar.. usch min skönhetssömn blir bara kortare och kortare.

Dags att kila, natti!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Supersnyggt Lollo! Ja, harligt. lite hardtraning skulle jag behova!!!

2009-02-26 @ 13:02:21
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback