Varm höstdag med mamma på stan

En hel dag på stan ger inte bara en kappa och ett par pumps..


..nejnej, & jag hoppas att ni inte trodde att det heller. Då har ni inte lärt och känna mig än, haha.

Idag samlade jag på mig ännu mer kläder och blev av med ännu mer pengar. Men vad gör man inte när de bränner i fickan. & det är så mycket roligare att ha kläder än tråkiga papperslappar..

Mamma och jag besökte det nya Stadium som öppnat här i Kalmar, som typ 19302483457 andra affärer också har gjort den senaste tiden. Kalmar, Sveriges nya storstad? Ja, man kan faktiskt börja undra.. Iallafall så köptes lite små saker där och spanade in ett par nya dansskor. Stort var det, det är ungefär vad jag kommer ihåg då mamma och jag hade så fruktansvärt ont i fötterna båda två.. Kunde inte tänka på något annat än att mina fotsular bar upp hela min tyngd, haha. Vi hade ju alltså gått hela förmiddagen i stan och samlat på oss kasse efter kasse och gått fram och tillbka då båda ville åt helt olika håll.

Men det blev en hel del för både mamma och mig,
men ni får nöja er med vad jag fann:
Som sagt, adidas byxorna köptes på Stadium. Endast 199:- sicket kap!
Mörkgråa chinos 199:-,  och den stickade färgglada mössan 99:- köptes på Gina.
& Sist men inte minst, ännu ett par trosor till min samling, från HM 69:-


Nu ska mammi och jag kolla på Topp form som vi helt glömde bort i måndags.
Tack och lov för repriser, som man till och med kan spela in.

radiosonggirl.blogg.se - kvalitets läsning

Kommentarer
Postat av: Mikka

Åh Lolo, vilket bra citat "roligare med kläder än med tråkiga papperslappar" :).

BTW, tror jag har liknande chinos som dig, sjukt snygga!

2008-09-27 @ 22:09:31
URL: http://ihregrenskans.blogspot.com
Postat av: radiosonggirl

hahaha, j jag tycker att jag fick till det bra fyndigt själv :D och nämen, trevligttrevligt. De är riktigt snygga!

2008-09-27 @ 22:17:52
Postat av: Stephanie

weei, fick också mjukisarna av mamma i fredags :) skit sköna är dom allt

2008-09-28 @ 12:32:18
URL: http://stephaniewii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback