Vad är bättre än en stunds fika tillsammans med de bästa?



Idag kände jag bara ett sånt lyckorus i hela kroppen. Fan vad lycklig lottad jag är, som har er!

Jag, Steff och Kristin firade Emilia idag med att dra med henne på fika, på västerport. Ett otroligt mysigt fik där man kan beställa en hel kanna med varm choklad. ( bara så att ni vet) Vi gjordet det, och vi bjöd också Emilia, då hon fyllde år igår och satt bara och myspratade bort hela eftermiddagen. & hjälp vad vi gjorde det. Klockan bara sprang iväg.. & mitt upp i allt skratt fick jag bara en sån känsla av att, fan vad lycklig jag är just nu. Det finns absolut ingeting bättre än att ha vänner. Som man vet, att om vad som helst händer kommer det alltid att finnas och ställa upp för en. & till råga på allt ska jag träffa Frida på fredag också. Det går nog inte att få en bättre vecka!

Så det är onsdag idag. 24 september och inte oktober jag trodde det var.. Herregud förut var jag dagar före, nu är jag månader. Våga inte tänka på vart det här kommer att sluta, haha. Snart ligger jag väl några snäpp år längre fram än alla andra.. Aja, vi får väl ta ta g idet då. 

Idrotten idag var nog iallafall den roligaste på länge. Vi fick köra baseboll & jäklar vad vi var bra på det! Jag som aldrig träffade bollen i början hjöjde mig rejält efter bara några minuter. "fri varv" efter "fri varv" . Jag tror allt att jag ska ta och satsa på baseboll också. Vad tror ni, skulle det passa mig? Jag har ju verkligen tid med det, haha..

Efter det blev det att köra igenom hela vår barnföreställning snabbt och odetaljera. Och vad bra vi var på det också måste jag säga. Dans och teater i en och samma föreställning - det här kan inte mer än bli bra. Vi håller tummarna. Om drygt en månad står vi på scenen!

We gonna rock
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback