Utgång 4/9

Hej!

Äntligen lite tid för mig själv, vid min favoritplats, haha

Som sagt , fest igårkväll och kvällen var mer än lyckad och sinnes på helt osannolika sätt.

Kvällens TEMA: glajjor
Kvällens bästa: Att änligen få komma ut igen och släppa låss som aldrig förr!
Kvällens sämsta: Vakt fan och att jag tappade mitt busskort..

Bildern från Kristins så engagerade kamera.




När kvällen hade nått sin botten, haha. Men som vi alla sa "nu kan de bara bli bättre" På sätt och vis blev det de tillslut också, haha men efter mycket om och men!


Klara och snygga för förfest och party. Steff , Emilia & Olivia, my girls.



Helt sinnes som jag redan har nämnt att kvällen blev, haha Bita sko - nya partytricket!



Felicia, jag och Olivia. Framåt stängning men lyckan var totalt ändå, haha

Kvällens Hjälte:

 
Om inte någon annan än Kristin.
Vet inte vad jag ska säga än.. tack för att du finns



Dagen efter , jag i egen hög person. Aldrig mått bättre..
Skolan var helvetet själv om vi ska uttrycka oss milt. & med dans som första lektion trodde jag att jag skulle dö, haha.


Nu är jag lika trött som jag var igår - tur att planerna blev ändrade för idag. 
Aldrig orkat, nu blir det film och mys framför TV nerbäddad i sängen :

Sattsar på att jag somnar inom en kvart.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var glajjor kvällens tema;)hihi Dagens efter är aldrig rolig!



Jo, det är ju väldigt praktiskt att ha långt hår. och jag hinner ju aldrig fixa till det, så jag behåller nog längden. Men egentligen skulle jag vilja kapa av allt coh ha någon skum frisyr. jag är för feg!

2008-09-06 @ 00:37:14
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Louise

hhaha, absolut! glajjor is the shit :D

2008-09-06 @ 11:48:11
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha, jag träffade allt glajj-gänget. Jag passade ju in ;)

Jo du Louise, det var hårt dagen efter...riktigt hårt... ;)

2008-09-06 @ 13:35:09
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Kristin

naha gölle! <3

2008-09-06 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback