Nu är allting äntligen igång igen!

Sabina is back! äntligen. Igår när jag vandrade upp för trappan, på dansinstituet,  för att träna hörde jag hennes röst. Lyckan var total! HON var tillbaka! vad skulle dansskolan vara utan henne.

Så nu är allting som vanligt igen, dansen är igång och jag mår bättre än någonsin.

Träning är något utav mitt liv?
Tisdag: 2 timmar 15 minuter
Onsdag: 2 timme 30 minuter
Torsdag: 3 timmar 45 minuter
Fredag: 1 timme 35 minuter
Söndag: 1 timme

Slutsatts: 11 timmar 5 minuter träning i veckan. Måndagar och lördagar kommer bli mina heligaste dagar!


En sak till som är mitt liv är också skolan och den börjar om drygt 45 minuter. Bäst att sätta fart. Magdans ikväll så får se hur mycket uppdatering det blir! Hörs så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback