Lite stickat, lite mönster - lite allt möjligt.




Rosa/svart/blå pös jacka, 219:- ( mer känd som "husvagnssemester jacka" av min mamma.. vet interiktigt hur jag ska ta det.) Kommer ifrån Beyondretro. Lika så de två andra tröjorna på översta raden. Kommer bli mysigt i vinter att dra på sig dem och samtidigt ge lite färg till våran då så dystra och kalla tillvaro..

Väskan: Köptes också på Beyondretro, 249:- går inte att komma där ifrån med händerna fulla.
Den stickade tröjan, med sliver fick också hänga med ifrån Beoyndretro.
179:- fattigare. Fem saker köptes där, mer skulle det blivit om vi inte hade sprungit därifrån. Kunde ärligt talat köpt upp hela affären. 

Enkelt och simplen T-shirt ifrån HM. 98:- Fick också följa med hem, den passa mig bra!

Den färg glad flanell skjorta kommer från Monki och jag hade sen långt innan sicktat in mig på att "den ska jag banna mig bara ha" & visst blev det så, efter mycket om och men. Kostade 300:- värd vart enda öre.

Vitt linne, djupt uringad under armarna. Från topshop, din för 199:- 
Svart linne från Cheap Monday. Också rätt uringad vid armarna, 150:-

Troso från HM, inramde för de var helt sinnes snygga. 69:- Bara en sån där inpuls grej. Tänkte att kanske kunde bli något, ett par trosor varje gång jag är inne istan. Undra hur mycket underkläder jag kan få ihop tills jul? haha

Tilsist, hittade dessa Pumps på Monki. Vad mer kan man säga än kärlek? Så de sista 3 hundra lapparna gick till dessa skönheter.

Det var allt!


Nu ska jag gå och kolla film med mamma och pappa.

Gud så skönt det är att vara hemma, trotsallt..
Jag har saknat dem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt nice Lollo. Men du, tror du att jag kan låna kjolen av dig? Det vore jättesnällt.Ska du till dansen imorgon? Du kan väl ta med den nästa gång du ska upp till dansen, så att jag hinner prova den innan lördag. Tack tack. kram

2008-09-21 @ 23:00:39
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback