Det är inte en vanlig dag idag:

(Utan det är lönedag) En parantes.. som ni ser.

Idag har jag äntligen fått träffa Frida igen. Vi skrattar nästan mer än vad vi pratar, men bara nästan. Allt jag vet, det vet hon ♥ Iallafall så var vi en runda på stan och letade kappa samt stövlar. Som sagt, det var ju lönedag. De är det roligaste men dessvärre det svåraste. Därför slog vi oss ner och tog en fika, skrattade och pratade om allt och ingenting. Efter det blev det fotosession och en bitmat hemma hos mig. Superfredag blev alltså ännu en superfredag.

Sånt gillar vi!

Imorgon blir det stan, igen. Men med mamma denna gång. Köpa kappa och vinterskor och besöka nya stadium. Obeservation: Idag kollade vi bara. Man snålar. Imorgon köper vi. Mamma med, tror att ni förstår vinken ;)

Nu måste jag får min skönhetssömn.
Så säger: 

 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback