Består mitt liv enbart av dans och plugg?

Ja ibland undrar man.. + lite shoppning kanske (aa)



Som ni ser på bilden, det blev en hel del shoppning i Stockholm. Senare kommer det en lite mer detaljerad "shoppning inköp" en hel del nytt att hänga in i garderobn - och jag bara älskar det. Dock såg jag att garderoben behövs damsugas.. Sånt skall ju också skötas, det blir en hel del damm, haha 

Idag har det varit dans ända ut i fingerspettsarna. Jäklar, det är det här jag lever för. Jag älskar att sminkar mig & jag älskar allt glitter och glamour, jag älskar att fixa till håret och spraya det tills det inte rör sig en millimeter, jag älskar att stå på scenen och göra det jag ÄLSKAR! ( blev himlans mycket älskar.. )  Glädjen och adrenalinet som kommer & finns, då man vet att man ska ut på scen, går inte att ersättas med någoting annat.

Ja och so you think you can dance har man ju också legat & kollat på. så, ja! Hela dagen har i princip bestått av dans. Men vem klagar? inte jag iallfall

Nej nu måste jag ta tag i lite skolstuff.. på en lördag. Jag är såå duktig?

Nu blir det amerikanska revolutionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback