Skrockfullhet och bara en massa små prat.

Hej!

16.16 ooh, önskar er något.

..


Så, haha. Jag är så skrockfull av mig. Inga nyklar på bordet ( små undantag.. kan läggas på bok som ligger på bordet.) Går absolut inte på a-brunnar och framför allt, säger aldrig tack om någon önskar mig lycka till. Åh, då kan det inte går mer åt h'lvete.

(såklart kommer inte klockan vara 16.16 när jag är färdig här och inlägget blir synligt.. men ni kan ju iallafall låssas lite. För min skull. Göra mig lite sådär glad, som är så roligt att göra någon)

Iallafall, tog nyss in posten och sitter nu för tillfället och aktiviera mitt csn-kort. Fick det med på posten. Lite små rabbater gör väl ingen skada och ett kort till kan jag nog ta och hålla reda på.

Så nu har ännu en vecka tagit sin början.. kulturhistoria redovisning idag, historia muntlig på torsdag och engelska ordprov på fredag. Jag älskar skolan.. vad skulle vi göra på vår fritid om vi inte hade skolan.. ne herregud det är så bra att de ser till så att vi är fullbokade dygnet runt.

Så får att lämna er för den här gången.

Engelskan lockar så hejdlöst mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback