Död eller levande? Asbolut levande

Heeej!

Min dator är tillbaka, jag är tillbaka, ni mår bra jag mår bra - allting är precis som det ska vara!


Jag luktar åt helvete.. brunutansol ända ut i finger spettsarna. Imorgon bär det av till Lidköping. Ännu en danstävlig står på schemat och på lördag får till och med jag tävlar. Jag är uppspelt men samtidigt väldigt panikslagen. Hade träning för 1 timme sen & kan väl säga att det gick inte riktigt som jag hade hoppats på.. men ni håller tummarna för att det går bra - visst gör ni? Jag ska göra mitt bästa.

Måst säga att ett avbrott i från bloggvärlden,från hela cyberspace har varit frustrerande men på samma gång väldigt behändligt. ( läskigt att man faktiskt är så beroende av teknik..) Men jag har faktiskt  tagit mig tid att städa hela mitt rum och hela min klädgarderob. Jag har också fixat lite med kort och donat med lite annat smått och gott. Mamma var så nöjd så, haha. Tyckte att vi inte behövde få tillbaka datorn, där satte jag stopp för hennes fix idéer!

Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Jag vill uppdatera om och om igen, men imorgon åker jag till Lidköpning och kommer inte hem förens på söndag.. Mitt liv är rätt fullbokat. Rätt upp i varv just för tillfället så bloggen får tyvärr tas i andra hand. Jag tror att ni förstår.
 
Men som jag redan utnämt mig själv att vara, så är jag verklgien en bloggare (också här) ända ut i fingerspetsarna. Rena rama bloggnörden..

Men vem har sagt att de är något dåligt att vara :D ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback