Alla älskar vi SJ.. eller vad säger ni?


                                                                                                Foto: Cissi Rang

SJ:
- Ser alltid till att man kommer lite föresent, ingen annanstanns vet man i förväg att resan kommer ta längre än vad som är sagt.
- Dubbelbokar alltid sittplatser så att halva passageragänget får står upp.
- Glömmer oftast tåg vagnar. Helt plötsligt rullar man iväg och så kommer man underfund med att ens vagn är ju förfan inte äns med.. (Hur hade ni tänkt här?)
- Krånglar och få motorstopp mer än en som övningskör, så en väntertid på sisodär 2 timmar är något man räknar med.

Vad ska man säga? Det är alltid något speciellt att åka med SJ.  


Visst? ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är faktistk min biiiiiild, tönt- jag tar den nu iaf. jag vill ha resten av bildern asen när du har tid. BRA

hihihi.PUSs hälsa PETRIII

2008-10-28 @ 20:06:34
Postat av: CISSI

orka att min namn nite kom med,SORRY

2008-10-28 @ 20:07:04
Postat av: radiosonggirl

Ja men jag la den på kategori, bilddagbok och inte bakom kameran dummer. Vet väl att du tagit bilden. Men visst, jag skicka senare, puss



ps: Ditt namn står där nu, rätt nöjd va? ;D

2008-10-29 @ 14:01:51
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback