Stockholm i mitt hjärta

Hemma bra men borta bäst.

Klassresan blev trotsallt en lyckad resa med mycket skratt och minnen!


Att gå på workshop och dansa locking var en upplevelse, att se en balett föeställning var sövande (fint, men oj så låångtråkigt)  att sova i en karatesal med hela klassen gick (faktiskt) suveränt men att gå på stan i snöstorm.. ehm det är inget jag rekommendera..

Klart att den första snön skulle komma när vi var iväg men vi var glada och nöjda ändå. Det var bara att ta på sig mössa och handskar och ger sig ut i virrvlet.


Stan tillsammans med dess sköna tjöjer.( första dan) Alltid lika roligt med er!


Beyond retro och jag, vi är goda vänner.


Sweetness. Ida & jag

Tack alla, för en jätte trevligt weekend. 

Mer blider och galet kommer i veckan - nu måste jag packa upp resväskan.

Senare blir det streetträning, vi ses imorgon!

<3

Kommentarer
Postat av: stephanie

OKEJ! jag ser helt skev ut haha

2008-11-25 @ 12:39:37
URL: http://stephaniewii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback