Konfirmation & 18års fest

Japp, gårdagens händelser rymmer snyggt och bra i rubriken.
Var att tillbringa hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen, på öland. Liten stund i tosåkyrka , en hel del hos nyberg - mina kusiner, på pappas sida.

Det var David som konfimerades & Jossan som nu är 18 år fyllda. ( tänk om det ändå kunde få vara jag..) aja nog om mina små önsketänkaden. 16.00 var vi på plats i kyrkan, & som om inte de räckte men att vara i kyrkan, (de är något säkt liknade med allt som hör till kyrkan måste jag säga.. men vi tar det någon annan gång) så sitter det väl en dam framför oss. Inget ont om damer, absolut inte men när det inte sköter sin, hfm.. vad ska vi säga, hygien, så kan de gärna hålla sig så långt borta ifrån mig som det bara går. Om vi säger så här, jag fick sitta och andas in genom munnen och ut genom näsan..  
Men allt flöt på bra, med god mat och trevlig släkt var vi inte hemma förens tio tiden.

Min framfor är nog ändå den coolaste personen jag vet, hon glider runt med mobil och har just nu fått digital kamera. & att hon slängde upp sin lap top på matbordet slog nog allt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha men sen när du och jag fyler 18 Louise... Då händer det grejer:P

2008-07-07 @ 13:05:11
URL: http://oliwiaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback