Fullspäckad dag

ojhojhojh, som sandra också brukar säga. Nu har det varit och är det mycket på gång.. & mitt upp i all ska vi hinna med och uppdatera här också. Men det är då inget hinder - jag är louise. Louisestar, hahaha jag kan allt!

Idag har jag blivit fotad av Cissi. Blev omkring 436 bilder var av kanske 35-40 bilder världen kommer att få skåda. Nej men det blev en hel del bra, men Cissi dra ju på så det är bara att hänga med! klick klick, forsätt att le, klick, prata in utan bara le, klick klick , aaah jag får träningsverk i kinderna!!! aha nej men roligt var det, & oj vad vi skrattade :)

Iallafall, efter denna foto upplevelsen tog vi bussen vidare in till stan och träffade Frida & Sandra. Min lycka över att få träffa dem igen, går inte att beskriva. Som vanligt hade vi jätte roligt tillsammans och det kändes inte som om det faktiskt var 1 år sedan vi träffades alla tillsammans utan som om det var igår. Så nästa lördag är inbokad för ännu en tjejkväll, wee pop och barr, forever and ever, åh jag är så himla töntig :D

När Cissi åt middag hos mormor och morfar for jag bort till Ika och barnen en sväng.  Passade på ge Hanna pärlor jag hittat undangömda på rummet och fota deras soffa ( som skall kaseras, förhoppningsvis säljas på blocket)
Klockan halv 6 serverades middag hemma hos mig och efter det kom Robin förbi en sväng. Satt och sorterade alla mina 1285768 miljoner pärlor , gick ner till Ica och köpte glass och mös framför TV. Efter att Robin åkt hem och all TV tittande var över, hamnade jag vid datorn. Och här är jag än! & nu sitter jag och sorterar alla bilder från tidigare idag och de kommer jag nog troligvis fortsätta med en  timme till eller så där..  tröttheten kommer smygandes alltså - på tå.

Som sagt, fullspäckad dag och tiden rinner iväg. Imorgon ska jag ut på nya äventyr - en massa grejs ska fixas till min ÄNTLIGEN nya garderob. Wait and see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback