Allt blir så mycket roligare när man är två


För er som är aktiva på facebook har ni säkert uppmärksammat en förändrad statusuppdatering för min del. För er andra så tänkte jag att det var dags att även få det sagt på bloggen. Tänka sig..

Jag har träffat och blivit tillsammans med en kille. Mattias heter han och han är hur fin som helst. Vi kan antingen vara den perfekta matchningen eller helt hopplösa tillsammans. Våra sämre persoligheter är i många anseenden lika. Men på så vis får vi hjälpas åt att tillexempel komma ihåg Allt man ska ha och inte bara hälften.. I fortsättningen är det bara konstigheter tillsammans!






Kommentarer
Postat av: mattias

Det är du och jag nu babe! Bara konstigheter :) PUSS

2010-10-17 @ 01:03:38
URL: http://bengdoktor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback