Some good stuff

Nya inköp till garderoben har gjorts. Detta linne kommer ifrån Monki.

Två herrskjortor hittade jag sådär snabbt och bra. Ska de vara skjorta så ska de vara herrskjorta,
 och där med basta.


Gladiatorskor med nitar. Stört sköna och helt klart värda sina ynka 229:-

Tror det eller ej men jag har haft köpstopp i hela tre veckor. Jag klarade det! Men nu är det slut. Tack och lov! Och att ett par skor köptes med än gång förvånar mig inte.. det snarare gjädjer mig. När det gäller skor blir jag som ett litet barn på julafton.

Kommentarer
Postat av: Mikka

Måste säga att det var nog några av det snyggaste gladiatorsandalerna jag sett! Och det var ju inte alls dyrt tyckte jag, 229. Mycket bra köp!

2009-07-06 @ 22:45:49
Postat av: T I N A

VART LOUISE!? VART HAR DU KÖPT GLADIATORSKORNA MED NITAR PÅ!?!? :|:| SJUUUKT SNYGGA!

2009-07-15 @ 23:37:14
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback