Last Last Night.

& visst var man bjuden hem till Mary i tisdags. Det var föresten, som jag redan förutspått, skönt att få träffa alla igen och föreställningen var bättre från framsida, men jag saknade bakom-scenen-snacket. Hos Mary senare på kvällen satt vi alla ute på balkong/alltanen, där det bjöds på massa delikatesser. Himla trivsamt. Och jag tror jag tala för alla -  att få sitta på ballkongen, med stjärnklar himlen och en stämning som var på topp, gjorde kvällen till något alldeles speciell.   

Jag säger bara skål, för den här underbara sommaren, som faktiskt inte är slut än.

Kommentarer
Postat av: Tina

Allan ser jävligt nöjd ut!

2009-07-31 @ 18:06:30
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback