Bara babbel om helgen som dansträning och dess biverkningar

Träningsvärken från fredags träningen var brutal igår, idag är den genomlidlig... man känner verkligen att man har jobbat, haha. Fast vad det var skönt att komma igång igen. Par träning med Towsan och allt gick vägen.

Helgen har varit lugn för min del, igår kom Ida och det blev en hel kväll med bara en massa tjejsnack och filmtittande. Härligt och skönt, Ida du är guldvärd. Idag stod faktiskt klockan på 10.00 när Ida och jag steg upp. Vi försökte med det omöjliga..  vända tillbaka dygnet ;D Fast efter mycket om och men kom vi faktiskt upp i god tid, haha.

Nu ska jag snart bege mig bort på en fika till Ika och barnen.

Tills dess blir det engelska recension..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback