Det är mycket vi tar och tacka för.

Godkväll!

Nyss varit borta hos Sanna för att fira att hon äntligen fyllt 18 år. För ungefär 3 månader sen.. till och med förra året, haha. Nu fick vi tack och lov äntligen ihop det och allt var frid och fröjd. Inte ska vi klaga, utsökt mat och gott sällskap, jag tackar och bockar.

Nu börjar lovet lida mot sitt slut.. fast jag ska väl mer vara tacksam att jag ens har haft lov? Jag tänker på er som jobbar och sliter. Ni har mitt medlidande verkligen. Att man själv fortfarande har lov tackar vi för.

Igår for mor min och jag inte till stan och tog en fika på stan. Hann också med lite spontan shopping och umgicks så där som bara mamma och dotter kan. Jag har också faktiskt hunnit njuta av vinterkylan och varit ute och gått en sväng.

Fast nu måste jag bege mig, jag känner och ser att pappa har hällt upp kaffe till mig, tacktacktack.

Ojoj vad mycket  det blev att vi tackade för idag då..

Aja inte mer än rätt.

Nu tackar jag för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback