Samantha


Igår gick den amerikanska komediseriens
Samantha av stapel och självklart hamnade jag där framför. Jag är inte förvånad, haha. Jag har sett reklamen som rullat hela veckan så jag var bara tvungen att ge serien en chans. Och såklart överträffade den mina förväntningar! Nu väntar bara de övriga 14 avsnitten, som om jag kommer kunna föjla detta..


"Samantha vaknar upp ur koma och upptäcker att hon har drabbats av minnesförlust. Hon måste förlita sig på sina vänner och sin familj, vilket inte är lättaste. Att inte heller känna sin sambo, Todd, gör inte saken bättre. Samantha blir tvungen att försöka pussla ihop sitt förflutna för att upptäcka vem hon var och om hon vill fortsätta vara den personen."


Fredagar kl 22.40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback