Konsten att festa på rätt sätt

Herre jäv.. Vilken kväll det var i fredags.
Började med tjejmiddag hos Steff då hon fyllt år i veckan. Grattis i efterskott ♥ 
Jätte gott och mysigt, dock lite väl stressigt då skolan tvinga oss att gå till 20 över 4.. fast jag tyckte ändå middagen blev mer än lyckad efter omstädigheterna. Efter bar det vidare till fest på stensö, hos Olle.

Galet och stört skönt.





<3

Fredag var en bra kväll!

Lördag var en mindre bra dag. Jag gjorde så lite som möjligt. Sanning: jag gjorde Ingeting.

Idag söndag, var det helt klart andra bullar. Idag har jag varit igång sedan klockan 10 på morgonen. Barndans från 10.30 till 15.00. Arnel kom där efter med massa trevligaheter och mycket prat. Han är bra han! Med maten i halsen for jag sedan vidare på streetträning, alltså tillbaka till dansistitutet. Vädligt svettig och bra lektion, tack soffan you rock ;D

Nu är jag tillbaka på hemma plan, lillebror försöker desperat med övertalningsförmåger för att vinna datorn.. han vinner. Jag har suttit här länge nog.

Fortsatt trevligt söndag, ta vara på den.

 Imorgon är det måndag..

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jo, svettigt var det allt. Tack själv. Du är bra!

2009-01-25 @ 21:28:33
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback