Inte en blund i allt detta stohej!

Oh heeej.

Nu har jag varit igång ända sen fredagsmorgonen. Jag for till skolan trotts att huvudet inte var precis helt återställt. Under dagen klanarde det desto mera iallafall och framåt eftermiddagen var jag näst intill återställd. Då var det dock bara att dra på sig träningkläder och förbereda sig för ett yoga pass.

En timme och 20 minuter senare var jag lika trött som när klockan ringer en måndags morgon.. Jag hade nog trotsallt fått det där lugnet yoga tydligen ska få fram och kanske lite väl mycket.. Testa på vett ja, det var.. spännande, haha. Fast var förberedda på att det inte är så skönt alla gånger. Hundens position fungerar men när det kommer till att ha knäna bakom huvudet på golvet, får till och med jag problem..

Snabb dusch, på med finkläderna och sen var det bara att bege sig in till stan. Fredagskvällen avslutades med nyårs revyn på teatern. Jag skrattade så tårarna rann. Att jag hade ont i kinderna när jag gick därifrån var väntat. Men att jag dagen efter skulle ha träningsvärk i både mun som mage var något helt annat.

Idag började jag dagen med dansträning på morgonen. En timmes hårtträning med Sabina och sen var denna dagen i full gång också, haha. Övningskörde hem från träningen och sen började jag fara runt i rummet och i klädgarderob. Städat från golv till tak. Nu är det både rent och väl organiserat igen. Jag är en hajare på att städa!

Nu har jag varit hemma ett tag men för sisodär 3 timmar sen satt jag på bio, . Jag grät idag med, fast ikväll var det inte glädjetårar. Får jag presentera Sveriges nuvarande snyft film, I taket lyser stjänorna. 

Man hinner en hel del på två dagar. Nu hinner jag dock inte så mycket mer. Barndans imorgon och visst måste man vara ett föredömme och går och lägga sig i tid, haha.

Fast det blir nog en film eller två först. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback