I vissa fall kan till och med måndagar vara uppskattade


Skön kväll med rätt lite att göra. Tog vara på tiden och gjorde det jag tycker bäst om. Äta äppel paj samtidigt som jag bläddrar igenom elle, spelar the killers på högsta volym och redigera gamla foton. Nu tog jag mig lite annan kvalitéets tid också och klickade upp internet och bloggar.

Jag är förvånadsvärt pigg och glad. Imorgon är det resurs, jag måste plugga matte - fast det gör inte så mycket. På onsdag ska jag träffa Arnel och bara njuta av att vara tillsammans med den bästa i världen. I veckan fyller Frida 18 år, jag ska på "modevisning", få träffa Viktor och Jonathan och träna tills jag spy.

Jag är fruktansvärt lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback