Sol & uppvisning

Kolla in bilderna, nästan exakt likadant leende på båda!
- super posaren. Det är jag det!

   


Idag har det varit varm och jätte skönt måste jag säga.
Och när solen lyser får solglasögonen på, och sånt gillar vi :D
Trodde först jag skulle frysa som f'n i shorts men nej, där hade jag rätt mycket fel.
De var faktiskt rätt skönt att slippa stuprörs jeansen för en dag..
åh, att jag säger det, haha jag som älskar jeans ju.

Idag har vi haft uppvisning i skolan. 
Med blommor i håret och svart vit klädda stod vi beredda..
Vi var bra och det gick bra också. Fast såg, innan vi skulle visa upp
att 3:orna som dansade före oss hade likadana steg.
Då kändes det bara mindre roligt att gå upp och köra i stort sätt "likadan" dans.
Fast vet ni en sak, vi fick mest applåder! :D haha
så som jag sa, vi var bra!

Om cirka en timme blir det att ta bussen till dansinstitutet.
5 timmars träning väntar för mig och hela United.  I love it!
See you there!

Linne, HM. Jeans shorts & skärp från Second hand,
skor från HM och s
olglasögon, glitter.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar sånna där shorts! Har själv klippt sönder mammas gammla jeans, tog hennes så dom e lite baggy ;D Men måste tyvär erkänna att dina va mycke bättre.. :P mycke kärlek till sånna <3 :)

2008-06-17 @ 11:45:45
URL: http://thatsjustthewayiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback