Samhällslektion

Japp, det är vad jag har, samhällslektion fast 40 minuter rast..
Eller vi skulle läsa ett par sidor, men liskom hur lång tid tar det?
Inte 40 minuter iallafall, haha.
Idag blir det att glida in till stan med Robin.
Inhandla lite kläder till herren, mycket trevligt. 
Själv blir det att hålla på penga, något jag är sååå bra på.. Not!
Och inte att förglömma, de nationella prov i matte gick sjukt bra idag.
Eller det kändes så iallafall. Jag är överglad. Matte är något jag gillar.
Och nu kan jag tänka mig att det är många som protestera emot mig.
Fast matte är rätt simpelt, det finns alltid någon lösning.
Man ska bara tänka och komma på den!

Kommentarer
Postat av: sandra

din blogg äger ju:D haha. nae men ärligt tänkte bara säga att jag såg din pojkvän på bussen hem idag! pusssss <3

2008-05-07 @ 18:37:16
URL: http://lillandra.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback