I love HM






Alltså herregud säger jag bara!
Vet inte äns vad jag ska börja om jag äns ska säga någoting..
När de gäller rykten och skitsnack är jag den som gärna dra mig åt sidan.
Visst, jag är absolut inte ängel själv men när de kommer till stora grejer
då vill jag bara hålla mig urvägen och inte bli inblandad..
Fast man börjar ju bli mörkrädd.. 
Väx upp för fan.


Nej nog om det.. 30 minuter kvar, sedan har vi en timmes Gossip Girl att se framemot.
Såg att ännu en bok hade kommit ut. Frågan är bara när man ska ta en sväng till stan..  
En evighet sen jag shoppade och framför allt en bok, haha. usch!

Solade en stund förut, sinnes vad skönt det är när solen väl är framme.
& idag kände jag mig rätt fin i min klänning och sådär.
Idag har jag varit HM rätt igenom nästan, gusch vad buget jag är, hahah. Kofta, klänning och väska, HM. Converse skor och kjolen från second hand.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gymnasten på torsdag! Be there=)

2008-05-28 @ 11:11:08
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: stephanie

Louise du är så "pysslig"

2008-05-28 @ 14:15:35
URL: http://stephaniewii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback