Dansinstitutes mästerskap




Dagen i stora drag har varit rätt kaotisk men samtidigt så otroligt rolig.
Alltid lika underbart att träffa alla
Det var uppvisningar av alla möjliga danstilder & en  tävling som rullade på bra.
Många av dem som tävlade, tävlade för första gången och de var så otroligt duktiga!
Dock kan alla dessa hysteriska mammor dra åt skogen. Vissa stunder ville man
bara ge dem en rak höger och andra brutala saker. Herregud..
Min lillebror tävlade för första gången och kom på 2:a plats. 
Han släppte inte pokalen en ändå gång efter han hade dansat till sig den! Stolt jag är.
Iallafall, tävlingen slutade runt 18.00 med många glada vinnare.
Vi andra som varit där sedan halv 10 på morgonen släpade oss ut till bilen
efter städning och ont i fötterna. En och en annan gäspning blev de då också
och de känner jag att det nu också börjar leta sig fram här.. 
att jag är trött är bara för namnet. 
Efter en tävling finns det inget annat som är bättre än en säng,
och här är inget undantag. Godnatt! 
 


 
åh, vi var snyggaste hela eftermiddagegen.
De färglada, Sofia  jag & Tina


 



systrar i jeans. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, systar i jeans. Vad fina vi var! lätt snyggast!

2008-05-02 @ 17:38:42
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback