trettondemars

414171-71   414171-72
 
- måste skynda mig  nu, blir liskom inte såmycket mer för idag tro jag..Ska till mormor och morfar och äta middag så skall vara där om lite mindre än 20 minuter. Men har iallafall blivit färdig med mitt svenska arbete, hjälp vad jag har varit duktig. Så ikväll få jag slappna av och ha en eftelängtad dansträning. ♥ förhoppningsvis åter kommer jag men få se hur det bär. Nu ska jag njuta av kycklig, potatis och brunsås.

grå kofta från Only.
vit tröja med tryck,
monki i think (fast mkt länge sen ? )
svarta jeans märke cheap monday. Vita converse
& svart väska,  second hand

Kommentarer
Postat av: jeremiah

ÄT FÖR MIN SKULL OCKSÅ!!!? mormors kyckling och brunsås...gosh. MUMS. ta med hit, hähähäh.

2008-03-14 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback