Måndag

- radion står på och jag funderar seriöst på att sätta på musik, för nyhter på radio - hur roligt är det på en skal egentlgien? nyheter överhuvutaget.. Visst det ger det än en överblick över hur allt är, katastroger som inträffat och alla som bara idag dött. Men snälla, man blir ju helt deprimerad. Kan de liskom inte bara klämma in hur många som faktiskt överlevt i världen.. Det borde gå, de borde finnas lite goda nyhter iallafall, de är sorgligt!

Måndag är en lugn dag och jag är glad. Vill bara få tag i Robin så jag får prata av mig lite, men det verkar som om han är okontaktbar, mindre bra. Iallafall så har dagen bestått av matteprov som gick väl bra (?) resultatet får visa. Vår samhällskunskaps lärare, john som förövrigt är så sjukt  gullig ( på ett lärar aktigt sätt, misstolka mig inte), och Kajsa tog en springmatch till lektionen och mycket skratt och hejarop blev det. Aldrig sätt någon springa så roligt, ahah :) Annars så missade jag bussen hem, men tack och lov går min buss var 20 minut.  så nu har jag varit hemma och tagit det lugnt. Nu skall jag ner till Towsan och umgås med henne. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback