Glad påsk!

- Bättre sent än aldrig. Jag har inte önskat er Glad Påsk än? eller sagt någoting om påsk över huvutaget. Bortsätt från att jag berättat att typ halva min släkt vart här och att vi ätit så sjukt mycket mat.
Så jag säger Glad påsk till er alla, hoppas på att er helg har varit lika bra som min och att ni får ett fortsatt trevligt lov.

Själv, så tycker jag att påsken är rätt töntig. Men det kan kanske beror på att det är så vädligt gult överallt, men jag vet inte.. Jag älskar ändå att leta efter de gömda påskäggen och att få äta julmat en gång till om året är väl bara plus i kanten. Fast det förstås, när det gäller maten är våra svenska traditioner rätt enformiga. Samma mat på både julafton, påskafton och på midsommar. Vi svenskar är söta må jag säga, haha.

Nu har cissi och jag varit duktiga och onyttiga ( det är väl de påsk gå ut på.. ? pust. ) och gjort citron fromage. Aldrig ätit men smeten smakar gott. Ikväll blir det film tillsamman med kusinvitamin och mamma och inte så mycket mer. Trött och helt proppmätt då vi varit på resturang och ätit ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback