sol, vind & cykel



Vad var det jag sa.. Fotbollen tappade mig i pausen. Om inte den hade varit hade jag nog suttit kvar.Men som vi alla vet, så är det två halv lekar och vem orkar sitta kvar och väntar? inte jag iallafall..

Som jag nämnde i måndags så tänkte jag ta med mig kameran till jobbet.& så blev fallet, och detta blev resultatet. Cyklen har stått där i drygt en vecka och varje gång har jag åkt förbi och sett den, vetat precis hur jag skulle ta kortet. Och varje gång har jag tänkt att jag skulle ta med mig kameran. men inte har det blivit av, förens i tisdags.
Jag brukar se verkligheten i kameran. Jag vet att det kanske låter konstigt men det händer ofta. Nästan alltid..
Ifall Jag ser en plats, en sak, något vacker eller vad som helst, som jag vill ta kort på,  så brukar det bli en bild innan jag äns hunnit ta upp kameran. Det jag alltså vill ta kort på  formar sig i huvudet och jag ser det sedan i skärmen/displayen på kameran. De är rätt fascinerande, tycker inte ni det ?

Kommentarer
Postat av: Fatma

Härlig bild ;)

2008-06-26 @ 18:43:23
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback