Glad midsommar!

© Louise Hesselring

Ja, jag måste väl passa på och hälsa er en glad midsommar nu ikväll
då det tråkigt nog inte hinns med något bloggande imorgon. Bilen rullar runt 9.00 mot böda och där hade jag och alla andra tänkt oss befinna ända tills söndag eftermiddag.
Långhelg, midsommar, sol, bad, fest vad kan bli bättre?

Vad hade ni tänkt att hitta på?
Ses vi på öland? Ni vet i så fall vad ni hittar mig,
om inte - ta reda på det.

Ha en riktigt trevlig helg och midsommar så möts vi här igen på söndag.

Gör inget som jag aldrig skulle ha gjort.. exakt. Gör precis vad ni vill!
Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) Precis jag säger detsamma, men det kostar ju plånboken ;) eller mer för vissa! Typ en månadshyra haha..



Trevlig midsommar du!

2008-06-20 @ 18:34:18
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback