färgstark sommar i år!

I år sattsar jag fan sten hårt på allt som är galet!
Färg, blommigt, detalj rikt - ALLT som är crazy. Jag måste medge,
ni borde proöva, det blir så mycket roligara!
Om vi tar den chock rosa kjolen till ett exempel. Vet inte hur länge jag stod
och skrattade åt den, Kommer bli lika roligt varje gång  , det kallar jag kärlek! 
haha, Iallafall, det blev en hel del i stan som ni kanske ser.. 
Dock så är min stora kärlek förtillfället Gina Tricot, till min stora förtvivlan egentligen. 
KLäderna är otroligt vackra, fast ett antal ex av varje finns det ju.. dock
Men iallafall, klänningen,  tightsen och den rosa kjolen är inköpt från Gina och den blommlila kjolen kommer från HM. 

Kommentarer
Postat av: peter

danke :D

snygga kläder (: Vill se dig i kjolen ^^

2008-06-12 @ 16:01:06
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback