radiosong. Effektiv

- Redan snart 10 och vad har hunnits göra idag? faktiskt ganska mycket! Men jag tycker ändå att klockan gått onödigt fort..

Steg upp runt 12 idag, självmant. Rätt stolt över mig själv, käkade frukost och satte mig med bokrecension. Blev klart efter mycket om och men och var sedan väldigt social med familj och fikade. Satt och pratade om lån, skatter och ränta - vilket samtalsämne.
Efter det så tvingade min moder mig ut på en promenad, och när jag kom hem hade jag kraft nog att städa mitt rum? all överflödig energi jag hade igår kom väl idag, haha.

Skickat upp min pojkvän på rummet för en stund sen, med lillebror, och om jag hör rätt tro jag de sitter och spelar playstation. Själv behövde jag sätta mig här en stund. Men nu är stunden över, får väl vara lite social och helt enkelt palla mig upp på övervåningen och sno tillbaka Robin.


image11
Grå tröja med krambjörna från Topshop, vit tröja med ansikte & grå med sterios från delias.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback