radiosong. Duktigalouise

- Satte mig igår kväll och kollade på första säsongen av Heros. Och hej vad bra första avsnittet var bara, haha. Kunde ju inte slita mig fick sedan tvinga mig i säng. Kanske var det som berodde på attj ag var så sjukt trött idag på morgonen.. Sängen kändes så jädra varm och bra mot vårt iskalla hus och skola.

Måndag och allt har väl efter busfärden in till skolan gått relativt fort och bra. 3 timmars rast och man enbart glider runt - jag älskar det. Sista timmen fick vi sitta och lyssna på andras bokresencioner & min tur blir imorgon. Läst boken "syskonkärlek" och jag säger bara, läs den! Nu har jag iallafall varit hemma en bra stund och hunnit hjälpa mormor med hennes nya mobil ( :D ), dukat och lagat pankakor. Ibland orkar jag faktiskt vara duktig!

Nu måste fixa med spanskaglosor tills imorgon och spanska läsläxa. Bara en termin kvar och sen kommer jag flyga på rosa moln, ALDRIG mer spanska i hela mitt liv - det kan jag lova. ♥

image12
Skor från asos, mössa från Monsoon Accessorize och öronhänge från modcloth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback