radiosong. Datakunskap

- Första lektionen och jag går i taket. Sitter och har datakunskap, annars brukar jag gillar det men just nu finns det inte mycket jag gillar. Jag vill hem , träffa Robin och inte göra så mycket mer. Låter liskom rätt bra enligt mig!

Iallafall, sitter och håller på med Exel. Jag förslog att vi skulle lära oss mer om webbdesign och layout. Men icke, får bli på individuellaval. Bertil (lärare) är inte så intressarad av det,  han menar att det är  inehållet som han bryr sig om. Men Bertil han är okej, gullig och hjälpsam, haha. Men jag kommer ändå hålla fast med att Exel är rätt onödigt.

Men nu är det slut och lunch time. Skriver mer ikväll! seya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback