radiosong. Brunutansol

- Brun utan sol, jag varnar er! Jag är en tävlingsdansar, en van sådan. Och har prövat ett antal brun utan sol producter. Då man ska vara jämtbrun på tävlingarna ( iallafall enligt mig själv... , fåfängd som jag är)Jag brukar hålla mig till det säkra före de osäkra, men igår kände jag för att testa något nytt. Och fan heller! Brun utan sol serveter, från hm ,kommer dock inte ihåg märket ( återkommer om det) är det sämsa jag har använt - ever. och då har jag använt rätt många olika som jag sa. Smörjde in överkroppen och ja, vad ska vi säga ? Man kan inte säga att halva överkroppen är med färg, för då ljuger jag. Men fläckar på halva överkroppen, är nog mer sannolikt, & likt hur jag ser ut just nu. Och väldigt olika nyanser, som ex, under ena armen chokladbrun , på magen en orange fläck och vid halsen precis innan huvudet ett rakt fint sträck..


Kommentarer
Postat av: robin

Haha. lyckat ju med brun utan sol:D Det är bättre ifalll du ligger ute och steker

2008-01-14 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback