Vårdag

- jag tro att jag blivit galen, seriöst alltås - i Ally McBeal, ;D håller på med första säsongen och min bror håller på att få utbrott på mig. haha, var för liten att titta på det när det gick på TV men som alltid, så ta jag igen allt jag missat nu.

Solen skiner, och vet ni allt blir så mycket roligare när den faktiskt gör det. Jag är inte mycket för att vara ute men när våren och sommaren kommer så är jag  ute så mycket som möjligt. Främst älskar jag sommaren, och det känns som om den här sommaren kommer bli något alldelses extra. ♥ Iallafall , satt ute idag på rasten och snackade, och som steff sa "gud vad mysigt det hade varit med en liten picknick här nu." och det hade det faktiskt varit. Vart skall detta sluta - Våren här, i februari..

OCh jag måste då säga det, melodifestivalen har faktiskt gjort någoting bra, FAKTISKT! och då är det verkligen riktigt bra. Melodifestivalen har åter väckt mitt intresse för Lasse lindh. hlet glömmt bort att ja hade musik ifrån honom , och jag bara älskar honom.

Nu tro jag minnsann att jag måste hjälpa min lillebror, våra pannkakor blir lite väl tjocka tro jag..

image50

Gråa byxor från Monki, rosa pumps från Asos och t-shirt från Topshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback